Student u IT Service Desku (m/f)

Zagreb, Hrvatska (Hybrid)

Ovaj posao nije javno dostupan (Interna upotreba). Samo osobe s izravnim linkom mogu se prijaviti.

U potrazi smo za studentom u IT Service Desku. Na ovoj poziciji pružit će ti se mogućnost uvida u Enterprise okolinu i širenje znanja o svim aktualnim tehnologijama koje se koriste u Enterprise okruženju, upoznavanje rada u velikom, internacionalnom sustavu, prilika razvoja buduće karijere unutar RBA IT-a u skladu s afinitetima, pritom mislimo na Service desk kao start poziciju za razvoj karijere u IT-u.

Opis radnih zadataka:

  • software i hardware podrška za djelatnike banke,
  • rješavanje korisničkih zahtjeva,
  • održavanje, analiziranje i otklanjanje neispravnosti u radu korisničke IT opreme,
  • isporuka, instaliranje i puštanje u rad korisničke IT opreme,
  • koordiniranje izvršavanja zadataka s ostalim organizacijskim dijelovima IT-a i vanjskim partnerima.

Potrebna znanja i vještine:

  • osnovna znanja o hardwareu i Windows operativnom sistemu,
  • poznavanje rada na Microsoft tehnologijama,
  • odgovoran pristup radnim zadacima.

Što mi nudimo:

  • mogućnost uvida u Enterprise okolinu,
  • širenja znanja u Microsoft okruženju,
  • upoznavanje rada u velikom, internacionalnom sustavu,
  • priliku razvoja buduće karijere unutar RBA IT-a u skladu s afinitetima,
  • i što je najvažnije rad u opuštenoj i ugodnoj radnoj atmosferi.

Idealan kandidat ima potrebna predznanja te mogućnost rada u punom radnom vremenu na duži vremenski period.

Student u IT Service Desku (m/f)

Opis posla

Student u IT Service Desku (m/f)

Osobne informacije
Profesionalne informacije